De spijker op z'n kop

 

Terwijl een groeiende groep Nederlanders de meivakantie benutte voor een mooie reis (hier liggen kansen reisondernemers!) sloeg ik de spijker op z´n kop. Letterlijk deze keer. Ons kantoor in Midden-Nederland heeft een metamorfose ondergaan.

Groei

We hebben er een complete verdieping bijgekregen, hard nodig om de groei van ons kantoor (2 nieuwe reisaccountants) te kunnen opvangen. Ook de nieuwe community-ruimte, vrij te gebruiken voor al onze ondernemende vrienden, is een vermelding waard. Kom gerust eens langs als u in de buurt bent….

Tussen het klussen door heb ik net als u uiteraard aandacht besteed aan de laatste loodjes voor de AVG. Daarnaast genoot ik tijdens het Reisgala van alle deelnemers aan de verkiezing ´Reisbureau van het jaar´ en mocht ik weer de nodige jaarrekeningen beoordelen.

Wat mij daaraan opviel? De marges. Veel ondernemers doen zichzelf tekort. Ze bieden een vip-arrangement, maar rekenen een bodemprijs. Niet doen! Ook uw klanten zijn bereid om een eerlijke prijs te betalen. Geef ze persoonlijke aandacht en verras ze met uw expertise en service. Kwaliteit telt!